Hakkımızda

2001 yılında Akçarşı Çocuk Giyim olarak Pendik / Kaynarca’ da faaliyete geçen firma kısa sürede İzmit ve Gebze’ de mağaza açarak bulunduğu yerlerde hizmet ve ürün kalitesiyle adından söz ettirmiştir.

2009 yılında çocuk grubu imalat ve toptan satış firması Mutlu Giyim‘ le güçlerini birleştirerek, Fanpop Bebek ve Çocuk Dünyası adını almıştır.

Yeniden yapılanma sürecinde var olan mağazalar dekore edilerek daha modern ve kullanışlı hale getirilmiş, yeni mağazalar açarak şubeleşmeye önem verilmiş, bayilik de vererek yurt çapında büyümeyi sürdürmüştür.

Bunun yanında kurumsal firma olmayı hedefleyip; sistem ve personel kalitesini yükselterek, satılan ürünlerin %20‘ sini üreterek, satış ve hizmet konseptini geliştirerek de sektörde konumunu güçlendirmiştir.

Herşeyden önce insana değer veren firmamız, dürüstlüğü ve müşteri memnuniyetini ön planda tutmayı kendine prensip edinmiştir…

Vizyonumuz

  1. Bizim için hizmetlerimizde müşteri memnuniyeti asıl ve zorunlu koşuldur.
  2. Tüm hizmetlerimizde kendimizi öncelikle müşteri yerine koyarız.Rahatsız olacağımız davranışlardan müşterimize bulunmayız.
  3. Müşterimizi alışveriş potansiyeline göre ayırt etmez,bir tutarız.
  4. Her birimiz öncelikle bir bireyiz.
  5. Bireysel olarak kendimizi her alanda geliştirmeye çaba sarf ederiz.
  6. Biz bir ekibiz ve her birimiz bu ekibin birer parçaysıyız,firmamızı daha ileriye götürmek için her birbimizin yardımına ihtiyaç duyduğumuzu biliyoruz.
  7. Sektörle ilgili tüm gelişmeleri takip eder; bu bilgileri yöneticelerimize,çalışma arkadaşlarımız ve müşterilerimizle paylaşırız.
  8. Özgün bir çalışma ortamının verdiği güvenle eksiklerimizi tolere etmek için her türlü yardım ister ve firmanın yararına olduğunu düşündüğümüz eleştriden kaçınmayız.
  9. Biz personelimize,hizmet kalitesinin sürekli iyileştirilmesine yönelik müzakerelere katılmanın teşvik edildiği iyi bir ortam öneriyoruz

Misyonumuz

  1. Fanpop olarak, sürdürülebilir büyüme stratejisini gerçekleştirirken, temel iş süreçlerine odaklanarak değer yaratmayı ve topluma sunmayı amaçlamaktayız. Bu doğrultuda mükemmellik politikamız;
  2. İnsana saygı ve iş güvenliğine birinci derecede önem vermek.
  3. Yasa, mevzuat ve standartlara uygun, etkili, verimli obektif ve tarafsız yaklaşım ile müşteri memnuniyetini sağlamak.
  4. Etik kurallara uymak.
  5. Çalışanlarımızı geliştirmek.
  6. Kaynakları etkin kullanmak.
  7. Önleyici ve düzeltici davranmak.
  8. Etikili iletişime önem vermek.
  9. Tüm süreçlerimizde bilgi teknolojilerinin etkili ve verimli kullanımı ile birlikte bilginin güvenli yönetimini sağlamak.
  10. Takım ruhuyla çalışmak.
  11. Yaratıcı fikirlere değer vermek.
  12. Yenilikçi uygulamalarla fark yaratmak.
  13. Tam katılıma dayalı sürekli iyileştirme ve geliştirmeyi, iş disiplini olarak kabul etmek.
  14. Operasyonlarımızı, ürün ve hizmetlerimizi, kurumsal sosyal sorumluluk yaklaşımlarımızı sürekli gelişim alanı olarak kabul etmek.
  15. Temiz, düzenli ve standartlara uygun çalışma ortamını sürekli kılmak.
  16. Tüm süreçlerimizden kaynaklanan çevresel etkenlerin, iklim değişikliğine, havaya, toprağa, suya olan etkilerini önleyici ve düzeltici yaklaşımlar çerçevesinde kontrol etmek ve azaltmak.
  17. Çevreyi temizlemek yerine, kirletmemek yaklaşımını benimsemek
  18. Beğenilen bir iş yeri olmak.